søndag 11. august 2013

Rolig søndag

Hei og hå! Her kommer nok et innlegg fra meg.

I dag besøkte jeg Grace Church her i Nashville og for en kirke! Kanonbra! Lovsangen varte i over en time før talen begynte og absolutt ALLE sang med og det på alle sangene! Helt fantastisk. Og utrolig hyggelige var de også. De hadde en programpost der man skulle hilse på halle nye. Den varte i ti minutter! Heeelt fremmed for meg, men jeg likte det veldig godt!

Inne i selve kirken. Et moderne bygg med TRE saler. Og tro det eller ei: de har for liten plass...

Hit skal jeg i morgen på et planleggingsmøte. Er i morra alt starter. Det kribler godt for å si det sånn. Inni dette bygget befinner det seg noe som tilsvarer Musikernes Fellesorganisasjon i Norge.

Warner Bros har også et studio i byen.

Sony Music Entertainment avd. Nashville. Mitt eget plateselskap samarbeider med Sony.

Og hit skal jeg seinere i uka. Det blir moro!

Baksiden av Quad Studios ser kanskje ikke særlig imponerende ut. Men det er det som er inni som teller. ;)

Joda: det fins faktisk en mini-mini-mini Frognerparken i Nashville også. ;)

Vi passerte en park dedikert til Owen Bradley...

... og en rosa (h-h-h-huff!) guidebuss med to GALNE guidedamer ombord...! :)

Bare i USA?: Daglivareforetning og restaurant. Hæææ?!

En gjeng med HERLIGE gatemusikanter som kan sine ting godt.

Trenger jeg å si noe mer? ;) En legende av et sted!

Utsikt over elva: Bykjernen ligger rett bak oss. 27 deilige grader i skyggen og en luftfuktighet på godt over 80%. Deilig med andre ord! Til tider nesten litt FOR deilig...

Et ærverdig konserthus, syns jeg. Trodde først det var rådhuset...

"Nashville walk of fame". En kjempefin måte å hedre store artister på, syns jeg.

Nashville sin store sønn?

Hun har visst satt sine spor overalt i denne byen.

Kongen sjæl!

Elvis? JAAAAAAAAAA !!! :)

The Nashville skyline...

Nashville Music Center er byens største bygg. Det bare fortsetter og fortsetter...

... og fortsetter og fortsetter! Et kjeeeempesvært konsertbygg. Temmelig nytt er det visst også. Må ha kostet noen milliarder å bygge vil jeg tro.

Og plutselig var denne dagen også over. Sees i morgen og det er da hele moroa starter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar