mandag 12. august 2013

Første dag på jobb

Åkey: da er vi endelig i gang! I dag har vi funnet ut hvordan vi vil produsere sangene mine og i hvilke toneart jeg skal synge dem.

Her sitter vi og bestemmer hvordan ting skal høres ut. Fyren på gitaren er min produsent Dave Moody. Skikkelig proffe folk! Noen av de beste jeg har vært borti så langt faktisk. Veldig hyggelige er de også. Pianisten er også med i produksjonen, men han husker jeg ikke hva heter, hehe.

Jobben med å "sette sangene" tok forøvrig tre timer (ti sanger). Så vet du det... ;) I morgen starter vi på innspillingen av selve musikken. Det er satt av to hele dager til dette.

Grest restuarant med god mat. Her spiste vi middeg i dag...

... og slik så det ut innendørs...

Toalettet på restauranten var pyntet med greske planter, benk og et gresk motiv. Men hva det skal forestille...? Nei, det er heeelt gresk for meg... ;)

Vet ikke om jeg tør å spise her, men kanskje det er stedet for Dolly Deluxe???

Skiltet sier alt... ;)

I tillegg besøkte vi et apotek på størrelse med en norsk dagligvareforetning. De har visst ALT her borte. Og kjøpesenter er visst også avleggs... Jaja, vi henger visst litt etter på noen områder. ;) Vi fortsettter å ha det gøy her borte. Snakkes i morgen! :)

1 kommentar:

  1. apoteket - det blei litt vittig :) godt dere koser dere. skal bli gøy å høre plata :)

    SvarSlett