mandag 19. august 2013

Rolig mandag

Hei godtfolk!

Blir ikke så veldig lang blogg i dag, men litt oppdatering har jeg i alle fall å komme med! :)

I dag har jeg vært på et vaskeri. Må sørge for å ha en så stor og REN garderobe som mulig til i morgen. Da begynner vi innspillingene til musikkvideoene. Litt av en vaskehall dette her forresten...

... hvorfor bruke lang tid når alt kan gjøres ekstra raskt? Klær tørre i løpet av 15-20 minutter! Her er det en av de nye, nyyydelige skjortene mine som får gjennomgå.

Apropos klær. Se hva vi oppdaget på kjøpesenteret: HAHAHAHAHAHA! :D To all our English speaking readers: In Norwegian this word means "balls"... You know... Either the ones you thow at people (in handball) or those in the gentlemens area... Get my drift? ;)

Amerikanere kan det med organisering! Rimelig strigla opplegg på Piggly Wiggly (tilsvarer Rema 1000) syns jeg!

Håper jeg har nok (rene) skjorter å velge mellom... :O Har enda en som ikke er på bildet og den er nesten enda finere, MEN den får dere ikke se ennå... ;)

Tok jeg med meg nok hodeplagg???

I tillegg har jeg liggende masse nipsestæsj som jeg kan pynte bodyen med. Vi får se om jeg kan bli fin på film i morgen. Snakkes da. Nå må jeg gå å legge meg for vi skal opp GRYTIDLIG !!! :O ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar